ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است.

بایگانی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۶
کتابخانه دانش

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۰۰ ، ۰۱:۱۵
کتابخانه دانش

مهدی امانی مسئول کتابخانه عمومی دانش روستای تجرک از برگزاری جلسه خیرین کتابخانه در بخش پیشخور شهرستان فامنین خبر داد. وی گفت: با دعوت از خیرین بخش پیشخور و دهیاران اقدام به برگزاری این نشست در جهت پیشبرد اهداف کتابخانه و همفکری جهت کمک به کتابخانه در محل سالن جلسات بخشداری پیشخور با حضور محمد فتحی بخشدار این بخش و روح الله رسولی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۶
کتابخانه دانش

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۳۱
کتابخانه دانش

منابع طرح کتاب خوان ماه ویژه مرداد ۱۴۰۰ با معرفی ۵ عنوان کتاب پرچمدار کوچک من، چهل‌ و ‌یکم، خواب پلنگ، کاش برگردی و مرگ تاجرانه معرفی شد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، منابع طرح کتاب خوان ماه ویژه مرداد ۱۴۰۰ با هدف تبیین منویات رهبر معظّم انقلاب برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، دسترسی همگانی به کتاب، لزوم معرفی کتاب‌های مفید برای پرورش فکری آحاد مختلف مردم جامعه و همچنین ارتقای فضایل اخلاقی و فرهنگ عمومی از طریق مطالعه کتاب‌های مفید و فاخر، در سطح کشور معرفی شد.

بر این اساس ۵ عنوان کتاب پرچمدارِکوچک من اثر فریده الیاسی‌فرد از انتشارات راه‌یار؛ چهل‌ویکم اثر حمید بابایی از انتشارات صاد؛ خواب پلنگ اثر هادی حکیمیان از انتشارات مؤسسه فرهنگی‌هنری‌شهرستان ادب؛ کاش برگردی اثر محمدرسول ملاحسنی از انتشارات شهید کاظمی و مرگ تاجرانه گردآوری محمدرضا طاهری از انتشارات انقلاب اسلامی در طرح کتاب خوان ماه ویژه مرداد ۱۴۰۰ معرفی شدند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۴۰
کتابخانه دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۳۶
کتابخانه دانش

 

برای کربلایی شدن، ابتدا باید غدیری شد. برای حسینی گشتن، ابتدا باید علی وار زیستن را آموخت

عید غدیر عید تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت و ولایت است

روزی که ولایت و امامت یکی از برترین مردان تاریخ به خواست و اراده حق تعالی و به فرمایش آخرین پیغام آورش، بر مومنان اعلام گردید و دین کامل شد.
روزی که نعمتی بزرگ بر مسلمانان جاری و حجت برایشان تمام گشت

کتابخانه عمومی دانش، این عید خجسته و با ارزش را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، محضر مقام عظمای ولایت، مسلمانان و شیعیان عالم، تبریک می‌گوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۴
کتابخانه دانش

 

معرفی متنی کتاب

📚عنوان: حماسه غدیر
🖊نویسنده: محمدرضا حکیمی

این کتاب برگزیده اى از کتاب حماسه غدیر استاد حکیمى است که تحقیقی در مورد آثار اعتقادی و اجتماعی واقعه غدیر در طول تاریخ است . نویسنده در این کتاب خوانندگان را بدین سمت سوق می دهد که غدیر و پذیرش ولایت علی (ع) راهی است که مسلمانان باید بدان بپیوندند تا اسلام پایدار بماند. او با معرفی کتاب هایی در این زمینه و ارائه مطالبی در ایجاد گرایش همه جانبه به سوی غدیر مطالب مفصلی درباره کتاب الغدیر علامه امینی دارد که در آن به روش کار او، زحمات بی دریغش، سفرها، نگرش ها و نتایج ثمره بیش از سی ساله او می پردازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۴۰
کتابخانه دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۲۶
کتابخانه دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۲۶
کتابخانه دانش