ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است.

بایگانی

منابع جشنواره کتابخوانی رضوی (زندگی حضرت معصومه (س)

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ

نام کتاب: زندگی حضرت معصومه علیها السلام
نویسنده: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهاجرانی
انتشارات: کتابک

کودکان به‌ویژه دختران به الگویی مناسب نیاز دارند تا از همان ابتدا در شکل‌گیری رفتارشان اثرگذار باشد. حضرت معصومه علیها السلام از نیکوترین سرمشق‌های دینی برای فرزندان ما به‌شمار می‌روند. آشنایی بچه‌ها با زندگی آن حضرت، بهترین راهی است که می‌تواند آنها را از شیوه‌های رفتاری و سلوک زندگی ایشان آگاه سازد. کتاب پیش رو توانسته است با رعایت ویژگی‌های بصری و زبانی موردنیاز کودکان سهم مهمی در این مسیر داشته باشد و کار والدین دغدغه‌مند را در تربیت دینی فرزندان خود آسان سازد.

کتاب «زندگی حضرت معصومه علیها السلام» اثری خواندنی و جذاب برای کودکان است. این کتاب اثری مصور و رنگی است که در ۱۱ بخش کوتاه، زندگی حضرت از تولد تا رحلت را به زبانی ساده همراه با تصایری زیبا برای کودکان روایت می‌کند. عناوین کتاب از این قرار است: گلی در مدینه؛ فاطمه؛ شش سالگی؛ چهار سالِ سخت؛ معصومه؛ بانوی دانا؛ سفر برادر؛ به دنبال برادر؛ شهرِ دوستان؛ یک گل و هزار پروانه؛ به‌سوی آسمان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۱
کتابخانه دانش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی