ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است.

بایگانی


در شهرستان فامنین صورت گرفت

بازدید دانش آموزان از بخش های مختلف کتابخانه دانش

ابراز همدردی دانش آموزان با کودکان یمنی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین دانش آموزان دبستان قدس روستای قموشانه به همراه معلم خود ضمن بازدید از کتابخانه دانش وآشنایی با بخش های مختلف کتابخانه با محکومیت جنایات آل سعود در یمن،حمایت خود را از کودکان مظلوم یمن اعلام کردند.

در این بازدید معلم دانش آموزان بیان کرد : اگر کودکان را با فضا های فرهنگی آشنا کنیم به طوریکه با محیط کتابخانه انس پیدا کنند ، راه ورسم بهتر زندگی کردن را خواهند آموخت و تحت تاثیر داستانها وکتابهای آموزنده به رشد وتعالی می رسند  و این وظیفه مهم بر عهده ی والدین ومربیان دانش آموزان است.

رجبی مسئول کتابخانه دانش گفت:وقتی که در ابتدا توانستیم پای کودکان را به کتابخانه باز کنیم آن زمان است که نقش کتابدار به عنوان مشاور امین پر رنگ می شود ، چرا که آن زمان کتابدار باید کتابهای خوب ومفید را به کودکان ونوجوانان معرفی کند وکاری کند که آنها از حضور در کتابخانه ومطالعه لذت ببرند واز همان سنین کودکی به مطالعه عادت کنند.

در پایان این بازدید دانش آموزان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ براسراییل و آل سعود همگان را به حمایت از کودکان مظلوم یمن فرا خواندند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۰
کتابخانه دانش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی