ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است.

بایگانی

اعلام برنامه های متنوع اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین در دهه مبارک فجر

رسولی : افتتاح چهارمین کتابخانه در شهرستان فامنین در دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومیشهرستان فامنین ، رسولی با اشاره به تاثیر دهه مبارک فجر در دنیای مادی امروز ، انقلاب اسلامی ایران را همچون نگینی در انقلاب های معاصر دانست و افزود : این انقلاب به واسط دارا بودن یک رهبر و مرجع دینی در راس فرماندهی انقلاب و انقلابیون که خواستار فروپاشی و گسست رژیم سابق بخاطر بر باد دادن تمام باور ها و اعتقادات مردم بودند توانست خود را از سایر انقلاب های هم عصر خود متمایز نماید.

رسولی گفت : در این فضا که هر کس به نوبه خود مسئولیت های مختلفی دارد که نمونه بارز آن تلاش برای معرفی این انقلاب به عنوان یک الگوی کامل از یک حکومت دینی تاثیر گذار می باشد.

وی از برنامه های این اداره در طول این دهه خبر داد و افزود برنامه های متنوع فرهنگی همچون مسابقات مکتوب ، نقاشی و آنلاین ، نقد کتاب ، بازدید مدارس و مهدهای کودک ، برگزاری مسابقات ورزشی همچون دارت و شطرنج بین اعضا و چندین برنامه متنوع دیگر برگزار خواهیم کرد.

رسولی ادامه داد : مهمترین برانامه این اداره افتتاح و راه اندازی کتابخانه روستایی در روستای اصله می باشد که بنام کتابخانه ایثار راه اندازی خواهد شد. رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین با برشمردن مزیت های راه اندازی کتابخانه های روستایی از جذب یک کتابدار بومی از همان روستا که باعث ایجاد اشتغال خواهد شد خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت همه مسئولین مرتبط با بحث کتاب و کتابخوانی در دهه فجر امسال شاهد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهرستان فامنین باشیم .



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷
کتابخانه دانش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی