ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است.

بایگانی

همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نهاد

علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، در این جلسه ضمن تقدیر از دغدغه فرهنگی دبیرکل نهاد اظهار داشت: پیوندی ناگسستنی بین کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد.

وی عنوان کرد: هدف اصلی نهاد کتابخانه ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی است که از مسیرهای متفاوتی دنبال می شود.

درویش از نگاه والای نهاد در تبدیل کردن کتابخانه ها به پایگاه های فرهنگی تجلیل کرد و افزود: توجه به این موضوع نشان از توجه عمیق این نهاد به مقوله فرهنگ است.

وی با اشاره به وجود خلاء های اجتماعی موجود در جامعه، اظهار داشت: بخشی از این خلاء ها با ترویج کتابخوانی و تغییر نگاه به مسائل زندگی برطرف خواهد شد.

مدیرکل ارشاد استان همدان با اشاره به اینکه همدان از استان های پیشرو در مسائل فرهنگی و اجتماعی است، گفت: همه اقشار جامعه باید با کنار گذاشتن خط کشی های سیاسی و حزبی در راستای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنند.

درویش نژاد، با تاکید بر پیگیری ویژه برای تحقق مصوبات جلسه، خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به صورت تمام وقت در اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی همراه کتابخانه های عمومی خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲
کتابخانه دانش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی