ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

ســــــرای دانش

وبلاگ کتابخانه دانش تجرک

یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است.

بایگانی

معرفی کتاب روز خدا

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ


نویسنده:سید محمدهاشم پور یزدان پرست
ناشر:سوره مهر

روز خدا: تسخیرلانه جاسوسی «بررسی علل و خاطرات نخستین روزها»

با پیروزی انقلاب اسلامی، استراتژیک‌ترین کشور وابسته به آمریکا و غرب در خاورمیانه از اختیار آنان خارج شد و مبانی انقلاب اسلامی به سراسر منطقه و سایر کشورهای اسلامی، گسترش یافت. بنابراین دشمنان جهان‌خوار، با بسیج تمام عوامل پیدا و پنهان خود و برای تضعیف نظام نوپای مدّعی استقلال، اقدام به تحریک قومیت‌ها به برپایی شورش در استان‌های مرزی، ایجاد بدبینی و یأس نسبت به نتایج انقلاب و به راه انداختن اعتصاب‌ها کارگری کردند. آنها علاوه ‏بر ترور خدمت‌گزاران و رهبران انقلاب، تهیّۀ مقدمات کودتا و طرح‌ریزی توطئه‌های گوناگون، برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی نیز دست به تهاجمی همه‌جانبه زدند.

امام‌خمینی(س) پس از آماده شدن شرایط نسبی در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در سه گام بلند، اقدام به تهاجمی جهانی علیه استکبار جهانی کرد و با برنامه‌ریزی هوشمندانه، انقلاب اسلامی را با هدف بیدارسازی مسلمانان جهان از مرزهای جغرافیایی فراتر برده است.

در این کتاب به تحولات نیمۀ اول 1358، دلایلی که منجر به تسخیر لانۀ‌جاسوسی شد و خاطره ‏های نخستین روزهای تسخیر اشاره شده است و نویسنده که خود از دانشجویان پیرو خط امام و در متن قضایا بوده، سعی کرده برای تکمیل مطالب، اسناد و مدارک مرتبط با حوادث را به ‌صورت پاورقی ارائه کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
کتابخانه دانش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی